Inplanerade resor

So far så har vi biljetterna till Schweiz.
Men på sommaren så ska jag fara igen till Chicago men den här gången far jag ensam och ska bo hos en vän där. Har redan beställt biljetterna:)
Bilden tagen på hösten 2011 när jag var där senast med min familj

Men sen ska min syster faktist fara till Australien för den 8 gången. Vi har varit där 7 gånger med hela familjen och troligtvist far vi dit på julen 2012-2013 igen. Känns som mitt andra hem för att jag har varit där så många gånger och har vänner där.
Hitta inte en bättre bild. Men bilden är tagen i Surfers paradise.

OBS! Vill bara säga att alla bilder på bloggen är tagna av mig och min syster. Men om inte så står det.

//Naomi



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback